تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۱۷۴۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اخبار مهم بورس فردا ۲۷ شهریور | خبری برای شستا و ذوب

‌می‌متالز - بورس فردا در ۲۷ شهریورماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

به گزارش می‌متالز، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

  1. ۱- اوجی: تا پایان امسال ۵ مجتمع پتروشیمی به بهره برداری می‌رسد.

  2. - پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری نیرو / درصد افزایش سرمایه: ۵۰%

  3. - افزایش سرمایه ۴۳ درصدی فمراد از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

  4. - معاون سازمان حمایت: در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت انواع روغن نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.

  5. - بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش، اعلام کرد: نرخ سود بازار بین بانکی با رشد ۰.۰۷ درصدی نسبت به آخرین نرخ هفتگی به ۲۳.۶۲ درصد رسید.

  6. - در بازار شایعه افزایش سرمایه ذوب به طور جدی مطرح شده است. در مجمع صبا رئیس مجمع روی افزایش سرمایه تمام زیرمجموعه‌های شستا تاکید کرد و ذوب یکی از مهم‌ترین آنهاست

  7. - شرکت صنعت غذایی کورش افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته و آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.

  8. - بانک گردشگری در نظر دارد با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران، در چارچوب دستورالعمل معاملات عمده ۷% از سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان را واگذار نماید.

  9. - فسوژ اقدام به خرید و واردات ۱.۰۴۴ تن آلومینا (اکسید آلومینیوم) بر اساس مصوبه هیات مدیره به مبلغ ۱۸۶ میلیارد ریال معادل ۵۰۰ هزار دلار نموده است.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده